Skola osv.


Läraren Ingmar Nilsson på Linnéskolans Gymnasium den 11 november frågar mig, vem håller du på när det är match mellan Sverige och Finland, efter min föreläsning "Mina Krigsbarnsminnen". Svaret var invecklat.

 Två mysiga kompisar som jag har på Röingeskolan varje torsdag när jag är klassmorfar.



En glad Isak på väg till lektion.



Teo visar William vad han skrivit.



William poserar framför klasskompisarna.



Så här glada är vi i 4:an hösten 2009.




Så här fint jobbar vi och Emy har varit hos läraren och visat sitt arbete.



Gustav poserar och även Erik tittar i kameran.



Visst ser vi ut att ha kul!




Så här många kompisar har jag ibland på rasterna,


 Marcus i en tennismatch. Det är roligt att se hur han utvecklas år för år.



Stilstudie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0