Hemresa till Stockholm och besök i Lund.

 
På fredagen den 7 september var det dags för Suzan och Hannah att dra sig hemåt igen till Stockholm. Suzan körde mig till Lund dessa dagarna och så lagade hon mat, jag känner inte för att laga mat alls, så det var till stor hjälp. Här får Tees en sista uppmärksamhet.
 
 
 
Samma dag körde Christel mig till Timo och han ser pigg ut. Det är pulsen som krånglar lite och vill vara låg.
 
 
Christel gav goda råd åt sin pappa.
 
 
 
På lördagen körde jag själv ner till Lund och vi tog en liten nypa luft, det tyckte Timo var skönt.
 
 
 
Så här ser centralblocket ut och uppe på 11 våningen ligger Timo med en underbar utsikt.
 
 
 
Finns det några tidningar att läsa?  Så var det dags att köra hem igen, bilen hittar snart vägen själv.
 
 
 
Här är en vy från Timos sjuksal.
 
 
Här står mäster själv och beundrar utsikten.
 
 
På söndagen kom Catharina, Mathias och Andreas på besök med en korsordstidning till farfar.
 
 
Här Catharina. Det bjöds på kladdkaka med vispgrädde och hallon, mums men inte bra alls med allt sockret. Så var det dags igen och åka hemåt.
 
 
Så här ser en riktigt trött hund ut, som hade fått vara med Carina och Bengt och de andra hundarna på en heldagsutflykt och promenerat och promenerat och badat, då var det skönt att kunna få vila sig på kudden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0