Skoldags igen och SGA-möte

image261

Så var det dags igen för en skoldag, så här ser skolan ut ,nu när den skall byggas till, ganska lerigt eller hur?


image262

Här har vi Jenny som lär mig engelska. Vi hade pysseldag, inte min bästa sida, men jag gjorde mitt bästa.

Sedan var det dags att åka till Höör för SGA-möte med bowling och julbord. (SGA=swedish greenkeepers association) Jag var ombedd att sitta mötesordförande  och Stig Persson på Ljunghusen var sekreterare. Nils Johansson blev omvald till ordförande i SGA-Skåne. Mötet gick bra och blev mycket trivsamt. Sedan smakade julbordet utmärkt. Dagens största behållning för mig personligen var ju att träffa gamla och nya kollegor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0