data och minneskrångel

Jag har försökt få in bilder, men det har inte fungerat ,så jag var färdig att slänga datorn. Köpa ny vill jag inte, eftersom det är så mycket, som skall installeras då. Hjärnan orkar inte.

image255

Så här ser det ut vid matbordet ,när vi äter. Timo tycker att Tees är så gullig när hon vill vara med, men vi får nog sluta ge henne något, våra gäster uppskattar det nog inte lika mycket.

image256


Efteråt vänder hon upp och ner på sitt "bo" och då ser det ut så här. Ganska ouppfostrat.
Nu är jag ganska lycklig igen, datorn fungerar, Carina hade rätt. Istället för att förminska bilden hade jag förstorat den och då blev den ju för tung. Men jag gjorde ju som jag gjort hela tiden. (Kan jag inte ha gjort säger Carina och hon har nog rätt, det vara fel ruta som jag hade fyllt i.)  Så tokigt det kan bli. Nu känner jag mig lite bättre och skall åka och handla.

Kommentarer
Postat av: Carina

Det är stooor skillnad på att förminska bilderna till 400 pixlar breda - å på att förstora bilderna 400 %....men bara ett par centimeters skillnad mellan rutorna man gör det i ;-)

2007-11-28 @ 16:28:52
URL: http://shivaovittra.blogg.se
Postat av: Timo o Gunilla

Tack Carina, vi förstår ironin.

2007-11-28 @ 19:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0