Tees 3 år


I dag den 25 februari 2009 fyller jag Tees 3 år.

Så här såg jag ut när husse och matte såg mig första gången.




Här har matte lyft upp mig och gillade mig väldigt mycket.



Visst är jag bedårande bland mina syskon, vaken och alert. försöker jag ta mig ur korgen.



Mamma Kickan ger mig några förhållningsregler inför Siv och matte.



En favoritplats på tomten såväl sommar som vinter.



Man ser mycket och har koll på grannarna.



Jag älskar agility med Sandra.



Liksom att bada i alla slags vatten.




Min älskade korg, som jag bäddar lite hur som helst., ibland med kudden i och ibland utanför.



En annan uppsatt plats på Hovdala.



Sist men inte minst mina älskade kompisar Shiva och Vittra, sen har jag också en massa människokompisar.



Min fina födelsedagsgris, sådana gillar jag.



Jag passar den så att ingen tar den ifrån mig, vänta tills jag får visa den för Shiva o Vittra.


Kommentarer
Postat av: Viggo o Mia

Hipp Hipp Hurra för Tees idag!

2009-02-25 @ 16:06:14
Postat av: Shiva & Vittra

Hoppas Tees blir glad för sina femtio grisöron.



Ge henne inte alla på en gång ;-)

2009-02-25 @ 21:06:16
URL: http://shivaovittra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tackar för gratulationer och grisöron, det skall bli smaskens, vidare har jag fått grattismail och lite godismat och en gris, så jag är mycket nöjd. hälsningar Tees

2009-02-25 @ 21:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0