Kickan, Tees mamma, på besök med sin husse Per, matte Eva och lillmatte Therese

På fredagen den 3 juli kom äntligen Kickan (Tees mamma) och hennes husse och matte och lillmatte på besök. Kickan kom farande och var lite orolig och när hon såg Tees morrade hon lite och vips, så sprang Tees in i huset.



Kickan följde lite oroligt med in och kollade läget lite. Men hon höll dottern i tukt och visade vem som bestämmer.



Här tuggar Tees på godiset som hon fick av Eva.


Det är väl inte farligt att komma in undrar Kickan?



Timo försöker locka ihop hundarna.



Jag håller mig lite i bakgrunden tycker Tees.



Men jag gillar Therese och vill pussa henne.



När jag kände mig för osäker hoppade jag upp till husse och tom morrade en liten, liten morr.



Så här glad såg Kickan ut.



När husse klappade Kickan, tryckte Tees sig mot husse och kramade honom, hur kan du klappa en annan hund, när jag finns?




Det började regna så starkt att vi inte kunde höra vad vi sa, så vi flyttade inomhus, men Tees ville vara hos husse.



Här bjuder Per på godis och då kan vi ju vara bredvid varandra.



Vi är jättetacksamma för att vi fått så fina bilder tagna av Therese, då vår egen kamera krånglade. Tack Therese!!



Eva är också snäll så jag hoppar upp till henne.



Jag kelar gärna med Eva.



Per får en avskedspuss, det vill jag ju så gärna ge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0