Svante 14 år.

 
På måndagen fyllde Svante 14 år och han godkände att vara här nere den dagen han fyllde år, om han fick sitta framtill hela resan hem. Här skålar han med mamma Suzan.



På morgonen tassade vi upp och sjöng och grattade Svante och givetvis ville Tees vara med.



Till frukost blev det en liten tårta, vi ville ju fira honom, innan de skulle köra mot Stockholm igen.




Och visst gick det ner lite tårta även om det var tidigt på morgonen.





Nu var Svante på plats där framme, en nybliven fjortis och färden hemåt skulle börja.





Hannah tog ett sista adjö av Tees, tänk vad hon skulle sakna dem.





Så här ser vår fina alm ut nu när den blommar, kanske är det inte så roligt när den fäller sina frön.




En vacker present från Stockholmarna som minner om våren.



Sedan hade vi bråttom, Timo skulle till sin astmasköterska och kolla upp läget. Hon tyckte att han hade blivit felbehandlat och undermedicinerad, så nu blev det nya mediciner och mer sorter och oftare. Hoppas att det hjälper och att han blir bättre.
Själv skulle jag till diabetessköterskan och jag visste ju att värdena var förskräckliga. Jag hade ju haft infektion så länge och inte orkat äta vettigt (gärna smörgåsar istället) och inte motionerat. Hon ville också att vi kanske skulle byta medicin, men jag visste ju att jag inte skött mig ordentligt, så vi fortsätter som innan, tills jag skall till doktorn i maj månad. Förhoppningsvis skall det bli bättre. Så när kvällen kom var vi ganska trötta och bara slappade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0