Timos "kolgympa" och Erikas klass friidrott.


Varje tisdag går jag på kolgympa och här instruerar min sjukgymnast Rolf mina medpatienter.




Ibland använder vi gummibanden när vi tränar.




Här är ett exempel om man tränar för mycket!!




Rolf, Gertrud och Göran i aktion. Alla har vi problem med luftrör och lungor.




Genast efter kolgympan for jag till Göingevallen i Hässleholm eftersom mellanstadiet på Röingeskolan skulle ha friidrott hela dagen.
Timi och Ola hälsade mig välkommen direkt.




Mitt kära barnbarn Erica, som ser nöjd ut.



Några av mina tjejer i klassen
.


Emmy en glad flicka från klassen.




Här är 5:ornas killar vid längdgropen.



En blandad samling.




Fröken Lena organiserar 800 meters lopp.



Ungdomarna är spända innan starten.




Annie i en glad vinnarposering.




Här väntas en del av löparna in till mål.



En riktigt trevlig idrottsdag för eleverna och nästa dag skulle de ha orientering vid Hässleholmsgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0