Nu börjar det hända saker.


På måndagen var Timo i skolan igen och jag cyklade till Christel och fick lunch. Sedan kom Timo dit och fick fika.





På tisdagen klippte Timo våra buskar.





Jag krattade lite.





Tees njöt av vädret.





Mest tyckte Timo att jag utgjorde ledighetskommitte.





Buskarna där uppe på övre  plan fick också sig en ansning.





Tees på sin favoritplats, där hon riktigt nära kunde vara med, hon också.





Mycket att bära.




På eftermiddagen var Timo i Vittsjö och ordnade så att Tommy fick en tuppkyckling. Tuppen fick namnet TIMO!!

Sedan var han på vattengympa på kvällen, jag orkade inte riktigt ännu.



På torsdagen kom man och asfalterade på gatan utanför oss, skönt!!!





Det behövs stora maskiner till det.





Så här fint blev det och nu hörs det inte när bilarna kör förbi.





Vår fjärrvärme går sakta framåt, elfirman var här och drog ledningar, nu skall rörmokaren komma igen och så även kommunen, sedan är det klart. Inte riktigt klokt då vi började i november i  fjor med beställningen.




På torsdagen körde vi riset till tippen och sedan var jag på läkarkontroll, men inget nytt blev gjort.





Så här mycket ris och skräp blev det.




Skönt att tippen finns så man blir av med skäpet. Sedan blev det till att städa hemma, eftersom Suzan och barnen skulle komma på fredag kväll från Stockholm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0