Kristianstad.

På tisdagen den 26 juli skulle jag till Hudkliniken i Kristianstad igen, eftersom min nässselfeber hade blossat upp igen. Det blev ny medicin, som jag skulle ta 1-3 månader och om jag har prolem får jag ringa dit och komma igen.
Efter det hade vi tänkt göra Kristianstad och kanske handla lite, men först var vi hungriga och gick till torget och hittade ett ställe med mat. Det var buffe och smakade gott.





Tyvärr var jag inte riktigt pigg så vi åt och gick bara in i någon affär, mer orkade jag inte.





Det syntes på stan att scouterna skulle invadera Kristianstad och det var riktigt färgglatt och muntert där.





Synd bara att vi inte orkade shoppa loss, nu när vi hade hundvakt och allting
.
Några söta scouter från Sydamerika.





Vi vände hem igen och t.o.m Tees var trött efter att ha varit på "hundkollo" hos Carina.




På torsdagförmiddag den 28 juli ringde Sven och talade om att moster Gunvor hade gått bort på morgonen. Sorgligt men för Gunvors del var det nog skönt, eftersom hon hade ont och inte mådde bra alls. Hon var den sista på Gunillas mammas sida, hon var yngst i sin familj. Gunvor blev 81 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0