Hos Thomas i Landskrona.




På tisdagen den 5 juli for vi och Suzans familj mot Landskrona, för att besöka Thomas.

Här kramar Andreas Linnea.





En söt och pigg Linnea.





Moa hos farmor och Sven tittar på, Svante funderar.





Andreas, farfar, Suzan och Linnea och under bordet Tees.





Farfar och Andreas vilar sig.





Farmor och Moa i ny frisyr inflätat hår.





Thomas funderar.





Linnea ser pillemarisk ut, vad skall vi göra??





Hannah vill kanse leka med mig.





Här vankas pizza, kebab och vegetarisk, eftersom Hannah inte äter kött nuförtiden.





Här var det kebabpizza!!!





Thomas verkar nöjd och belåten och Linnea nöjd.





Till efterrätt blev det jordgubbar och glass samt kaffe, smaskens.





Catharina gillade också jordgubbar.





Nu är vi mätta och belåtna.





Sven skulle  iväg på ett arbete, så han åkte med Timo och Hannah. Vi övriga, jag, Suzan och Svante samt Andreas och Catharina körde ut till Borstahusen och alla utom Catharina tog ett dopp i Öresund.

Andreas gick ner och kände på vattnet, ganska kallt, 20 grader visade det sig.





Farmor lilla, nu tar vi ett bad sa Andreas.





Här har jag tagit mig ut i vattnet, usch vad kallt först, men sen var det skönt. Andreas tar sats ut i vattnet.





Vilket plask, men roligt.





Suzan och Svante gick i på insidan, där det var lite lägre vatten och då gick Andreas också dit. Oj vad skönt det var med ett dopp och så avsvalkande.




Sedan körde vi hemåt mot Hässleholm igen. Åter en dag, då det hände mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0