Röinge skola.

Tisdagen den 3 maj var det dags för skolgång igen. Denna gången tog jag kameran med mig, för man vet ju aldrig hur många terminer jag orkar med mitt lilla klassmorfarjobb.




Röinge skola byggs till med en dagisavdelning.





Här är en del av mina underbara elever, de är så glada för att hamna på bild. Barnen har ju vuxit så otroligt under mina 6 år med dem.





Alla kunde ju inte vara med på förra bilden, så här är de. En del har fått kaninöron.
Bl annat vårt barnbarn Erica.




En söt vårbukett från min 5:e klass.





2 tuffa idrottskillar, Gustav och Carl.





En av mina närmaste kompisar Eric.





Vårbuketten har ökat, alla vill ju vara med.





En vy från klassrummet, innan fröken kommer.





En annan vy.





Dagens schema.





3 st målade tavlor av eleverna på lektionen bild.












Dagen är slut och då kan man njuta av den nya rondellen, jättesnygg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0