Skolidrott.


Onsdagen den 16 maj blev en jäktig dag, först ut en runda med Tees, sedan iväg till fotvårdaren med Timo och själv åkte jag till Göingevallen för att titta på Röingeskolans idrottsdag. Sedan var det min tur att få gjort vid fötterna och Timo promenerade med sin rollator till Göingevallen. Här går killarna igenom programmet och koncentrerar sig.




Molly skall stöta kula.




Duktiga Mikaela satsar stort.



Nu är det vår Ericas tur.




Hon får iväg kulan långt.



Här kollar tjejerna läget.




Sjöjdläraren Jan, Ericas lärare Lena med ryggsäck  och två lärarinnor till.




Ulrika, Ulf, Annika, Sofia samt en som jag inte kommer ihåg namnet på.




Fem vilande lärare, Jimmy,som kollar resultatlistan, Ulrika och ryggen på Marie.




Leon tittar stort och har Timi till höger bredvid sig.




Isak, Carl, Erik där bak, Kevin Z mellan, Gustav, Theo och Oscar.




En glad kvartet, Linnea, Moa L., Erica och Molly ser glada ut. Erica var nöjd med dagen, hon deltog i 7 grenar och fick 6 medaljer, 4 guld, 1 silver och 1 brons.




Här lyckades det inte.




Efter min fotvård var det dags igen för Göingevallen och där hittade jag  Timo med Linnea, Lindita och Kathrine.




Kathrine spexar lite.



Sedan for vi till Restaurang "Far och Zon" och åt en god lunch, handlade lite blommor och mat. När vi kom hem ringde Siv att de var i stan och ville ha kaffe. Så kunde vi då vila lite, men sen var det dags för vattengympan, så det var två trötta personer, som äntligen fick gå och lägga sig senare på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0