Tees 7 år.

 
 
 Grattis Tees på din 7-årsdag, här får du njuta av fina rosor, som din husse köpte åt matte en dag, när hon kände sig krasslig.
 
 
 
Lilla Tees när vi var och tittade på henne innan hon fick komma hem till oss.
 
 
 
Hon är absolut husses lilla prinsessa. Här känner hon sig trygg när husse leker med henne på golvet och är trött av buset.
 
 
 
Det är skönt att ligga i husses skugga, när han läser tidningen ute.
 
 
Här trivs hon bra och inget kan hända henne.
 
 
 
 Här är hennes första kompis Shiva, först när hon såg henne skrek hon rakt ut, hon var ju så stor, men sedan gick det bra att busa med henne och hon var så snäll mot henne.
 
 
 
Husse är bra och Tees får vara med när han jobbar och så får hon ju åka bil som hon älskar.
.
 
 
 Här har jag vuxit lite och ser trygg ut.
 
 
 
 Shiva och Tees på promenad och poserar framför stockarna.
 
 
 
Carina hade en rolig kompis Vincent, en katt som man kan leka med, annars jagar jag gärna iväg kattorna.
 
 
 
Husse får gärna sitta på min utkikspats med mig och en puss kan han få.
 
 
 
 3 kompisar, Vittra, Shiva och så Tees på vår favoritsten på Hovdala.
 
 
 
Här är det mysigt hos husse i famnen.
 
 
 
Det går bra att ligga hos matte också, det gjorde jag varje morgon, när vi hämtade tidningen på morgonen, därför har jag blivit en riktig knähund, som husse och matte ville.
 
 
 
Enda proffsfotot!
 
 
 
Här har Lystra kommit och hon är nyfiken på Tees. 
 
 
Vad gör du?
 
 
 
 
 
Nu har vi busat mycket och ligger och vilar.
 
 
 
En annan sten på Hovdala med Lystra, Vittra och Tees, de 3 musketörerna.
 
 
 
 Här är jag en tröst för husse när han var sjuk, tur att jag fanns, så att de måste gå ut med mig  och fick lite motion.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0