Fotboll och besök från Boda.

 
På söndagen var vädret fint och vi körde till Österås för att titta på fotboll med Ericas lag, FC Hässleholm.
 
 

De spelade mot Råå-Ramlösa i ljusblått.
 
 
 
Hundar fanns också utanför plan.
 
 

En glad Erica tar lite dricka och mamma Christel kollar.
 

 
Här är det paus och taktikprat.
 
 
 
Nu sätter vi igång igen tjejer.
 
 
Hundarna var intresserade av allt omkring. FC vann med 8-2, så dagen var lyckad tyckte Erica och kompisarna.
 
 
 
På måndagen den 15, kom Leila och Veikko på besök och det blev fika i uterummet.
 
 

Vädret höll i sig, så det gick att sitta ute.
 
 
 
Jag visade mitt kap från marknaden, nu kan det bli kallt för jag har varma "tossor" att ha på mig inne.
 
 
 
Sedan var det dags igen för fotboll, nu FC:s ungdomslag mot Vittsjö uppe i Vittsjö.
 
 
 
Vittsjös tränare berättade att de hade satt in 5 st spelare från A-laget, för att de skulle träna ett nytt system.
 
 
 
 Det blev väldigt ojämnt i lagen och Vittsjö vann med 12-0. Men FC:s flickor fick ändå beröm av Vittsjös tränare och en fin gest var, när Vittsjö kom ut med filtar till avbytarna i FC, eftersom det hade blivit kyligare. Men det blev ju en fin träning för tjejerna. Vinna med 8-2 ena dagen och förlora med 12-0 andra dagen, men så är fotbollen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0