Tees 9år,

 
 Den 25 februari fyllde Tees 9 år. Här när vi såg henne med en del av hennes syskon.
 
 
 
Så här såg hon ut när vi hade valt just henne.
 
 
 
En aning större och äldre när husse busar med henne.
 
 
 
En pose som hon gärna tar uppe på en sten. 
 
 
 
 
Hon har många kompisar, som också lärt sig hoppa upp på stenen Vittra, Tees, Speja, och Lystra är hennes bästa kompisar, som hon har mycket roligt med och som gärna springer på Hovdala och motionerar, sedan är det Chili som kommer ibland och som fick hjälpas upp på stenen.
 
 

Här är Tees med ett helt gäng flattar och hon syns ju så bra eftersom hon bryter av i utseendet.
 
 
 
På onsdag morgon fick hon första gratulationerna av husse och matte, tänk så fint man kan sitta när det vankas något gott.
 
 
 
Skall du inte säga varsågod någon gång husse? Jag vill äta min present.
 

Sedan gick husse och matte sin hundrunda med mig och senare ringde Carina och undrade om jag skulle med på en födelsedagsrunda med kompisarna och det ville jag ju gärna, eftersom husse o matte skulle på vattengympa. Tänk jag fick en hel påse med godisben, som jag får äta sen och då bjuder jag så klart på kompisarna.
 

 
När matte o husse kom hem igen hade de köpt kebab och pommes frites och tänk att jag fick smaka några små bitar så det blev en bra födelsedag i alla fall. Husse och matte tycker att de har fått en riktigt fin hund, snäll och lydig för det mesta och en riktig knähund. Min uppfödare Eva grattade också mig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0