Besök av Suzan med barnen Hannah och Svante.

 
 Timo fick besöka doktorn igen och fick ny medicin och det kliade och kliade. Men husse kan du inte komma ner till mig, så att vi får leka lite. Jag vilar nosen på trappan så länge tyckte Tees.
Nyåret gick ju så bra, jag blev inte rädd för raketerna, men ni var ju hos mig hela kvällen, så jag förstår att ni är trötta. 
 
 
 
Söndagen den 4 januari 2015 kom Suzan med Hannah och Svante ner från Stockholm.
 
 
 
De hade tagit tåget ner till Skåne, så det smakade med lite mat.
 Det blev många diskussioner.
 
 
 
Hannah är vegetarian, så det blir lite olika mat, men det ordnar sig alltid ändå.
  
 
 
Svante och  en sliten morfar.
 
 
 
Sedan blev det julklappsutdelning och Tees ville gärna vara med.  
 
 
 
Kan det vara något gott till mig?? Morfar håller också på att öppna.
 
 
 
Carina och Speja kom också (de andra hundarna var hemma) Speja fick en fin tuggring, bäst att lägga sig i soffan så att ingen tar min julklapp.
 
 
 
 Carina måste kolla vad det är i paketet.
 
 
 
Hannah och Svante myser i soffan, passar klapparna undrar de?
 
 
 
 Visst passade klapparna, mormor och Carina ser nöjda ut.
 
 
 
Syskonen Hannah och Svante.
 
 
 
Speja gillade att hoppa upp i soffan och gosa lite.
 
 
 
De fick plats alla i soffan, fast kanske något tajt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0