Hundkompis och agility hemma.

 
 Här en liten "pratstund" med hundkompisen vid kolonierna.
 
 
 
 
Husse planterar blommor, men jag går in, annars får väl jag hjälpa till.
 
 
 
Timo var med Sandra när hon red på Armas på morgonen vid Vinslövs Ridklubb. Sedan kom Sandra hem till oss och Tees blev jätteglad, äntligen agility på vår nedre gräsplan.(Armas är en vacker och snäll spansk hingst, tom gamle hästskötaren Timo vågade klappa honom)
 
 
 
 In i tunneln med en gång.
 
 
 Över hindren.
 
 
 
Genom ringen med fart.
 
 
 
 En gång till.
 
 
 
Tunneln igen, husse måste hålla i den, för det blåser lite grann.
 
 
 
Måste jag gå rätt bland pinnarna igen??
 
 
 
Sedan skulle husse klippa häckarna och jag fick en puss innan.
 
 
 
 Så vilar vi oss efteråt, båda verkar trötta efter dagens slit.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0