Bjärnumsrevyn.

 
På annandagen skulle vi gå på Bjärnumsrevyn. men Timo hade blivit dålig och hade ont i  öronen och kunde inte gå, så Lars blixtinkallades om han ville följa med istället. Här väntar vi på att gå in.
 
 
 
Det blev inga bra bilder.
 
 

Men revyn var rolig som vanligt.
 
 

Här Mats och Micke.
 
 

Avslutningen.
 
 

Timo var hos doktorn och fick penicillin mot öroninflammationen, men mådde inget vidare. Tyvärr blev jag också sjuk och hamnade p sjukhuset i 9 dagar med lunginflammation och blodförgiftning.
När jag äntligen fick komma hem igen möttes jag av Scillan i trappan, otroligt att de kan växa där. 
 
 
 
 
En gullig granne kom in med en blombukett till mig och önskade att jag skulle krya på mig.
Christel kom med en bukett liljor och Siv och Boris hade en bukett rosor med sig.
 

 
Här rosorna.
 

 
Grannens bukett.
 
 
 
Christels liljor som slår ut.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0