Vårblomster.

Timo hjälpte mig runt i trädgården så att jag fick se alla vårblommorna. Här Pärlhyacinter.
 
 
 
Vårt plommonträd blommar.
 
 

Forsythian i all sin prakt och Tees kollar läget. 
 
 

Vår Magnolia börjar äntligen blomma.
 
 
 
En helt underbar blomma.
 
 

Gullvivan slår också ut.
 
 
 
Små söta penséer.
 
 
 
En annan färg på Gullvivan.
 
 

Ett snabbesök av Thomas familj när de kom från Kristianstads sjukhus och Molly hittade plats bredvid Timo.
 
 
 
Det blev en snabbfika ute.
 
 

Jasmin pustar ut efter sjukhusbesöket.
 
 

Killarna ville också ha fika.
 
 
 
Timo hade klätt sig varmt.
 
 

Själv tog jag vinterjackan på.
 
 
 
Här har jag följt med Timo och Tees till Åbyfältet för en promenad med min rullator, jag fick vila 4 ggr på rundan, men det gick ju bra när man har stolen med sig
.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0