Höstpromenad och Suzan på snabbbesök.

 
 Nu lyser höstfärgerna för fullt.
 
 
 
Vi har tänkt minska på Tees mat, eftersom hon äter mycket gräs, ha, ha, 
 
 
 
 ,Björkens blad börjar gulna.
 
 
 
Här fina höstfärger igen, men trädet dör till slut av sin inkräktare. 
 
 
 
 
 Dags för fika i uterummet, men Timo demonstrerar och tar på sig vintermössan.
 
 
 
 Nu ser han ändå nöjd ut efter fikat.
 
 
 
Måndagen den 5 oktober var Timo nere vid stationen och hämtade Suzan för ett snabbesök. Tees väntar vid grinden
.
 
 
Kommer de inte in snart tänker hon och hoppar upp och ner.
 
 
 
Nu närmar de sig äntligen.
 
 
 
Oh hon skall få sig en puss, jag gillar ju henne.
 
 
 
Äntligen!!!! Nu kommer Suzan in till oss.
 
 
 
Här blir jag riktigt omklappad.
 
 
 
Tänk att du kom in, så att jag kan få kela lite. 
 
 
Nu är jag nöjd, ligga hos Gunilla och bli kelad av Suzan. 
 
 
 Suzan hade först varit med Sven i Köpenhamn, sedan hos Hannah i Malmö och på vägen upp till Stockholm stannade hon till några timmar i Hässleholm.
 
 
 
Men nu var det dags att åka hemåt igen.
 
 
 
Snart kommer tåget. 
 
 
 
Nu var det dags att kliva på tåget och efter några timmar är hon hemma igen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0